poniedziałek, 31 grudnia 2012

Poniedziałkowy Cytat & Stamping Tool


Sądzę, że to idealny cytat jak na sylwestra! Właściwie najbardziej by pasował na Dzień Dziękczynienia, jednak to dzisiaj i jutro powinniśmy zastanowić się nad swoimi czynami, szczególnie nad minionym rokiem.
Postanowiłam też rozpocząć od jutra punkt 78. "Bucket List" czyli:  Napisz 5 rzeczy, za które jesteś wdzięczny za każdy dzień.
Mam nadzieję że wytrwam i będę pisać to codziennie wieczorem przez rok!



EDIT
Chwilę temu dostałam przesyłkę z Hong Kongu! W prawdzie tą mniej wyczekiwaną, ale i tak się cieszę. Szkoda tylko, że nie mogę wypróbować, ponieważ nie mam jeszcze płytek :(

Specjalnie dla Was podaję wymiary pieczątki i drapaka (nie wiem jak to nazwać ;)) do stemplowania paznokci. Sama troszkę się zdziwiłam, jakoś ze zdjęcia sądziłam, że będą większe. Ale na moje paznokcie na kciukach się mieszczą, co jest najważniejsze :)
Ich kolor jest bardziej różowy w rzeczywistości.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo się cieszę, że jesteś na moim blogu.
Napisz mi, co o nim sądzisz i zajrzyj tu jeszcze ;)