niedziela, 16 grudnia 2012

Days 12-10

Chyba coraz częściej będę Was zasypywać świątecznymi postami! Nie wiem dlaczego, ale w tym roku jakoś nie mogę się już tego doczekać ;)

Day 12. (Dec 14th) A favorite Christmas song. Post an audio.


Ta piosenka jest bardzo fajna, tak samo jak sam teledysk. No i niestety wszystkim się kojarzy tylko z reklamą Coca-Coli, a szkoda ;(




Day 11. (Dec 15th) When/How did you learn that Santa wasn't real?

To Mikołaj nie istnieje?! hahahah
Do końca nie wiem. Nawet pytałam się mamy ;) Możliwe, że zrozumiałam sama, że to rodzice skradają się do pokoju z prezentami...


Day 10. (Dec 16th) An old Christmas photo of you.

Jak ja dawno nie oglądałam albumów ze zdjęciami! Ojj zajęło mi to dobrą godzinę, bo oprócz szukania tych typowo świątecznych zdjęć przeglądnęłam całe 12 albumów :)

Szkoda było obcinać, więc dałam śmieszną buźkę :D

1 komentarz:

  1. You look gorgeous girl!:>

    Hugs,

    -Alessia

    http://stylist-diaries.blogspot.fi/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo się cieszę, że jesteś na moim blogu.
Napisz mi, co o nim sądzisz i zajrzyj tu jeszcze ;)