niedziela, 23 grudnia 2012

Kupony Świąteczne - prezent DIY

Znalazłam świetny pomysł na prosty i efektowny prezent zrobiony własnoręcznie. Idealny dla drugiej połówki, rodzeństwa, rodziców czy nawet dziadków!


Wykonanie zajęło mi może z 30min. Troszkę je zmodyfikowałam, nie robiłam też wzorku w tle. Zamiast tego dałam sople lodu na górze.

Oto kilka moich (a w sumie zrobiłam 20 różnych):







Następnie poszłam do punktu ksero, poprosiłam o wydrukowanie na grubszym papierze i gotowe!
Zapomniałam jednak zrobić zdjęcia jak wyglądają w rzeczywistości, a zostały już zapakowane i leżą pod choinką z resztą prezentów.
Jak tylko będę mogła to wstawię tu zdjęcia :)

2 komentarze:

  1. Świetny pomysł i genialna grafika :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne! A mogłabyś podać wszystkie pomysły na teksty jakie zamiescilas na kuponach? :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo się cieszę, że jesteś na moim blogu.
Napisz mi, co o nim sądzisz i zajrzyj tu jeszcze ;)