sobota, 22 grudnia 2012

Day 9-4

Opuściłam się trochę w tym wyzwaniu :( Ostatnio byłam dość zajęta, w końcu zbliżają się święta! Znalazłam jednak chwilkę czasu na dzisiejszy post:

Day 09. (Dec 17th) A favorite Christmas tradition and meal.

Tradycji jakiś ciekawszych w mojej rodzinie raczej nie ma. Jedyna rzecz, która nasuwa mi się na myśl, to coś co zawsze mnie dziwiło, że u innych może być inaczej. Mówię tu o ubieraniu choinki i otwieraniu prezentów. Nigdy nie ubieraliśmy choinki w Wigilię, zazwyczaj tydzień albo więcej wcześniej (w tym roku robiłam to kilka dni temu). A prezenty otwierane są po kolacji wigilijnej. Słyszałam też od koleżanki, że u niej w ogóle nie ma prezentów pod choinkę, bardziej obchodzą Mikołajki.

Co do jedzenia- mój ulubiony barszcz z uszkami! Ahhh uwielbiam, niestety muszę czekać na niego cały rok, bo nikt nie chce mi go zrobić wcześniej :/
Lubię też zrobione przez babcię pierogi z kapustą.
Oczywiście nie można zapomnieć o najważniejszym- deser! Wszelkie ciasta i ciasteczka zawsze zmieszczę, nawet po dużej kolacji.



Day 08. (Dec 18th) Your Christmas wishlist. 

Płytki do stemplowania paznokci Cheeky Jumbo (które sobie zamówiłam jako prezent od rodziców)! 
To mój must have haha Niestety raczej Mikołaj nie zdąży z nimi do świąt :(
Oprócz tego nie mam konkretnych marzeń, to będzie raczej mój główny prezent.
Pochwalę się jak już do mnie przyleci ;)

A z takich bardziej nierealnych lub przyszłościowych prezentów to chciałabym dostać iPhone, lustrzankę, złoty zegarek, wielką kolekcję biżuterii i lakierów do paznokci, ciuchy, ciuchy, ciuchy, książki Lauren Conrad (hmm w sumie sama nie wiem dlaczego tak mnie do nich ciągnie ;)),
dłuuugie i wspaniałe wakacje, pełne konto w banku, chude ciało
Tumblr_mepr16uzfx1rga8cto1_500_large

i oczywiście coś podstawowego jak szczęście, zdrowie, miłość.


Day 07. (Dec 19th) Post a picture of an old Christmas card.

Nie znalazłam żadnej starej, ponieważ 1,5 roku temu się przeprowadzaliśmy i wszystkie zostały wyrzucone - a naprawdę je zbierałam ;)
Mam tylko tą sprzed roku - z Anglii!



Day 06. (Dec (20th) Draw a holiday greeting.

Hmm niby prosta ale nawet ładna wyszła.
Życzę Wam wszystkim Wesołych Świąt!




Day 05. (Dec 21st) Photograph your Christmas tree.



Day 04. (Dec 22nd) Photograph your favorite Christmas decor in your tree.



Ten śliczny aniołek siedział kiedyś na przeźroczystej, szklanej bombce. Dałam ją mamie kilka lat temu. Niestety w zeszłe święta mój kot przewrócił choinkę i połowa ozdób się stłukła, w tym ta :(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo się cieszę, że jesteś na moim blogu.
Napisz mi, co o nim sądzisz i zajrzyj tu jeszcze ;)