czwartek, 6 grudnia 2012

Go Ahead, Be A Heartbreaker - Santa Edition!

Dzisiaj mam dla Was dużą porcję zdjęć, zacznijmy od Mikołajek:
Umówiłyśmy się z przyjaciółką, że w tym roku nie dajemy sobie prezentów. Jednak nie mogłam zrezygnować, gdy zobaczyłam zdjęcia z poniższego bloga!
Zrobiłam serduszka z cukierkami w środku, TUTAJ link do bloga, na którym umieszczony jest wzór do wydrukowania. Ten pomysł bardziej pasuje na walentynki, jednak moim zdaniem słodycze można rozdawać zawsze, tym bardziej w "ciekawym opakowaniu"


Oprócz tego dostała jajko Kinder Niespodziankę z napisem, aby nie przycięła sobie palca (ponieważ kiedyś to zrobiła, ahh te wspomnienia ;p), żelki malinki i kilka innych ciekawych słodyczy, które kojarzą mi się z dzieciństwem. 


Szukałam jeszcze gum Fritt, takich jak na zdjęciu poniżej. Pamiętam, że zawsze gdy byłam chora i szłam z mamą do apteki po wizycie u lekarza, kupowałyśmy je :)
A na tegorocznych wakacjach też je jadłyśmy, więc pomyślałam, że byłyby świetne. Jednak nigdzie nie mogłam ich znaleźć :(


Robiłam też wczoraj babeczki! Oczywiście dodałam do prezentu dla K.

Patrzcie jaką śliczną świeczkę od niej dostałam! Idealnie pasuje do mojego pokoju.
Mimo że nie miało być prezentów, ale podobno ten handmade nie wyszedł.



Zdjęcia z wtorkowego wschodu słońca:





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo się cieszę, że jesteś na moim blogu.
Napisz mi, co o nim sądzisz i zajrzyj tu jeszcze ;)