wtorek, 25 grudnia 2012

Days 3-1!


Day 03. (Dec 23rd)  Photograph your Christmas decorations at home.

U mnie nie ma takiej tradycji dekorowania domu. A mój pokój w wersji już widzieliście :)
Oprócz tego zrobiłam kilka śnieżynek do salonu -wiszą na komodzie pod telewizorem, oraz sama w tym roku zrobiłam stroik. Zdjęcie nie oddaje jego uroku hehe ;)


Kolejne zdjęcie choinki:

Day 02. (Dec 24th) When do you open gifts?

Jak już wcześniej wspomniałam, u mnie w domu jest tradycja otwierania prezentów po kolacji wigilijnej.  Natomiast wczoraj przed otwieraniem prezentów kot też się stał małą dekoracją!

Day 01. (Dec 25th) What you have for Christmas dinner?

Dwanaście potraw! Zaczynamy od barszczu z uszkami, następnie pierogi zwykłe oraz z kapustą i grzybami, ryba "czysta" oraz z marchewką, gołąbki, śledź z ziemniakami, kapusta z grochem. Noo o czymś zapomniałam oczywiście ;) Oprócz tego wieeeeele ciast i ciasteczek, sama upiekłam 3 blachy takich kruchych i jedną pierniczków.W tym roku nawet był kompot z suszonych jabłek.

Końcówka kolacji wigilijnej:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo się cieszę, że jesteś na moim blogu.
Napisz mi, co o nim sądzisz i zajrzyj tu jeszcze ;)