środa, 13 lutego 2013

Wire Rings

Dzisiaj pokażę Wam coś, co każda z łatwością może zrobić w domu. Jeśli nie macie narzędzi, nie martwcie się- spytajcie brata, męża czy tatę. Na pewno coś znajdą!

Pierścionki są bardzo łatwe do wykonania. Świetne jest to, że większość ma możliwość dopasowywania do palca. I oczywiście jest tak wiele pomysłów na ich zrobienie- oprócz ciekawych kształtów można dodać np. koraliki czy szlachetne lub kolorowe kamyczki :)

Przedstawiam Wam trzy szybkie i łatwe instrukcje na wykonanie pierścionków z kawałka drutu :)
Potrzebujecie szczypiec, czegoś do ucięcia drutu (w zależności od jego grubości mogą wystarczyć nawet nożyczki) i oczywiście wybranego drucika. Ja jeszcze do pomocy wzięłam pomadkę do ust- dobrze się na niej wygina drut w kształt koła (może posłużyć do tego również np. lakier do paznokci lub coś innego, co ma okrągły kształt i średnicę zbliżoną do waszych palców)

(KLIKNIJCIE zdjęcie aby powiększyć)



A to moja cała kolekcja:

Znalazłam również takie zdjęcia, jednak kokardka mi nie wychodzi (chyba mam za sztywny drucik do tego), dlatego robić napisy nawet nie będę próbowała ;) Tak samo jak ten z kotem. Może jednak komuś z Was się uda!

563948_433296843374783_1921164633_n_large

LINK do instrukcji tego:

1 komentarz:

Bardzo się cieszę, że jesteś na moim blogu.
Napisz mi, co o nim sądzisz i zajrzyj tu jeszcze ;)