czwartek, 1 listopada 2012

Halloween- nails & outfit!

Tak wyglądały moje halloweenowe paznokcie. Jestem z siebie dumna (nieskromnie mówiąc), najbardziej mi się podobają szkielet, Drakula i Frankenstein u lewej ręki, mimo że Drakula wcale siebie nie przypomina!




Byłam zmuszona zrobić sobie sama zdjęcie, ale ważne że jest ;) 
A więc tak wygląda na mnie strój szkieleta, który mogliście widzieć w TYM poście:


The world dies over and over again, but the skeleton always gets up and walks. -Henry Miller


Zauważyłam też, że od poniedziałku codziennie dodawałam posty. Także powoli się poprawiam, ale może to tylko dlatego, że miałam o czym pisać ;) Chciałabym wstawiać tu więcej "osobistych" notek, ale nie zawsze jest to możliwe ;(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo się cieszę, że jesteś na moim blogu.
Napisz mi, co o nim sądzisz i zajrzyj tu jeszcze ;)