niedziela, 11 listopada 2012

Alien Eyes & One Direction


Zainspirowana pewnym zdjęciem chciałam stworzyć coś podobnego. Uwielbiam takie klimaty, jak mogliście już zauważyć po halloweenowych postach!

Przy okazji troszkę (w końcu) ujawnię, jak wyglądam. Mimo że zdjęcie jest przerobione i nie mam zazwyczaj takich oczu, rzęs czy krwi pod oczami ;)

Co myślicie??



Moja inspiracja

zayn


Nie słucham zazwyczaj piosenek One Direction (kiedyś częściej, ale mnie już znudziły), ale najnowsza Little Things naprawdę mi się spodobała. Jest zupełnie inna niż reszta utworów wykonywanych przez tę grupę. Tekst napisał Ed Sheeran.
Nie chce wyjść na jakąś mega-fankę ale... uwielbiam jego oczy i głos!
To zdjęcie mam na tapecie (hmmm przemilczmy ;))





And all these little things♥
I takim oto miłym akcentem kończę dzisiejszy post :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo się cieszę, że jesteś na moim blogu.
Napisz mi, co o nim sądzisz i zajrzyj tu jeszcze ;)