sobota, 10 listopada 2012

Day 13: Animal print

Bardzo, bardzo oklepane paznokcie. Większość osób właśnie taki wzór robi w ten dzień ale co tam.. lubie go bo jest łatwy w wykonaniu, w końcu cętki nigdy nie są identyczne.
Ostatnio polubiłam też białe tło. Kupiłam sobie lakiś lakier w sklepie 'Wszystko po 2.99zł' Vollare, Da Vinci (nie wiem co jest nazwą..), jak dla mnie całkiem niezły. Nie lubię przepłacać na lakierach haha
Mam tylko ten biały narazie, więc nie wiem jak będzie sprawował się przy robieniu wzorków.
Na jakimś blogu widziałam ładny niebieski nr 400, może znajdę u siebie i też kupię :D


Według licznika po prawej zostało 44dni i prawie 3godziny do świąt. Kto już nie może się doczekać?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo się cieszę, że jesteś na moim blogu.
Napisz mi, co o nim sądzisz i zajrzyj tu jeszcze ;)