niedziela, 25 listopada 2012

Bed Lights

Dzisiaj kupowane, więc się chwalę ;)
Według mnie wygląda to ślicznie, całkowicie odmienia wygląd pokoju. Polecam wszystkim, którzy chcą wielkiej zmiany małym kosztem. Widziałam to już na wielu zdjęciach. W zestawie miałam 100 lampek na ciemnozielonym, choinkowym kablu (szukałam białych ale nie było).

Powiesiłam też ostatnio w sumie 5 ramek i zmieniłam wygląd tablicy korkowej (co już tu pokazywałam). Mam też dużą antyramę, chyba rozmiaru A2, w której mam zdjęcia w klimacie zimowym.



Mam zamiar bliżej świąt kupić sobie małą choineczkę i postawić na biurko, tylko nie wiem czy prawdziwą czy sztuczną.
A biurko mam duże, w pewnym sensie narożne, ok. 1,5m x 2m.
A że narożnik chwilowo mam pusty (wcześniej stały świeczki) więc miejsce idealne!

1 komentarz:

  1. Beautiful idea! If you want go to my blog:)
    http://asunshineoffashion.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo się cieszę, że jesteś na moim blogu.
Napisz mi, co o nim sądzisz i zajrzyj tu jeszcze ;)