wtorek, 27 listopada 2012

Day 15: Delicate print

Pierwsze co przyszło mi do głowy to french manicure lub koronka. Niestety do pierwszego mani mam za krótki paznokieć na kciuku, co nie wyglądało by za ładnie.. (dlatego też pokazuję Wam dzisiaj prawą dłoń ;)) a koronki nie dałabym rady w żaden sposób zrobić :( 
Więc się tak zastanawiałam i przypomniałam sobie o zdjęciu, które wstawiłam wam na samym dole.



Ten blog jest bardzo przydatny! Fajnie wiedzieć jak zmieniała się długość moich paznokci. Szczególnie dobrze to widać na stronie ze wszystkimi zdjęciami z wyzwania *klik*

Inspiracja:

1 komentarz:

  1. nice nails! <3


    http://simonaion.blogspot.com/2012/12/december-fever.html

    OdpowiedzUsuń

Bardzo się cieszę, że jesteś na moim blogu.
Napisz mi, co o nim sądzisz i zajrzyj tu jeszcze ;)