poniedziałek, 17 września 2012

Poniedziałkowy Cytat

Od dzisiaj zaczynam akcję "Poniedziałkowy Cytat" i jak sama nazwa wskazuje (wiem, nie jest zbyt ambitna) co tydzień będę tu wrzucała znalezione i lubiane przeze mnie cytaty. Najczęściej będą w formie obrazka, tak jak dzisiaj.


Znaleziony dawno temu, polubiony od zaraz, do zrealizowania trudniejszy :)
Dedykuję wszystkim, którzy mnie w życiu wspierają, a także zachęcają, inspirują, pomagają ... 
Jeśli chodzi o porażki, to one mnie motywują najbardziej ze wszystkiego.


2 komentarze:

  1. I really like your blog! It would be nice if you could stop by my blog sometime too (I'm from England) as I post my outfits, likes and more :) :)

    www.raindropsofsapphire.com

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny pomysł z tymi cytatami... dziękuję za udział w mojej zabawie.
    Pozdrawiam Monika

    OdpowiedzUsuń

Bardzo się cieszę, że jesteś na moim blogu.
Napisz mi, co o nim sądzisz i zajrzyj tu jeszcze ;)